30 września 2013

Pasta twarogowo-pomidorowa

Kiedyś opowiadałam mojej Córce, że jak byłam mała nie jadłam keczupu, bo go po prostu nie było w domu. :) Zrobiła wielkie przerażone oczy i zapytała" ale jak to tak, bez keczupu "..
Owszem można było  żyć bez keczupu. A dodatkowo jak pyszne smakowała kromka chleba z masłem i koncentratem. Taka namiastka keczupu. Mało co było i każdy radził sobie jak mógł.
Ale dziś zapraszam na pyszną i bardzo prostą pastę do chleba. Najlepiej takiego domowego (kiedy pisze ten post, chlebek własnie się piecze) :).

 
PASTA TWAROGOWO-POMIDOROWA
 
pół kostki białego sera
2-3 łyżeczki koncentratu pomidorowego PUDLISZKI
2 płaty papryki konserwowej lub ogórek konserwowy
mała cebula
sól, pieprz
garść posiekanej natki pietruszki
 
Paprykę lub ogórka pokroić w kostkę.
Cebulę pokroić w kosteczkę.
Twaróg rozgnieść widelcem , dodać koncentrat, paprykę/ogórka i cebulę. Wszystko dkoładnie wymieszać. Doprawić do smaku. Dodać natkę pietruszki, wymieszać. I można podawać :).
 
SMACZNEGO :)
 
Przepis dorzucam do akcji PUDLISZKI-POMIDOROWY ZAWRÓT GŁOWY
 
 

6 komentarzy:

  1. To prawda. Mysmy jeszcze szczypiorem sypali takie kanapki. Hihihi. Dzieci ogolnie sie dziwia jak czegos moglo nie byc.
    A pasta bardzo mi sie podoba. Dla mnie obowiazkowo na takie kanapki rzodkiewka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa pasta o uroczym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ma fantastyczny, smak z pewnością też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie jadłam chleba z koncentratem pomidorowym, ale sam koncentrat lubiłam jeść nawet łyżeczką ;-).
    Pasta bardzo mi się podoba,mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający kolor .Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją mieć koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do czytania, gotowania i zyczę smacznego :)