18 lutego 2010

Kasza

Zastanawiałam się ostatnio dlaczego tak mało jada się kaszy gryczanej?
Wśród moich znajomych naprawdę na palcach można wyliczyc zwolenników, tej oto zdrowej kaszy .
A już sensację wzbudzają naleśniki mojego męża z kaszą.
A przecież, pyszne to jest. Szybko się robi. Brzuszek napełnia :). Dlatego dla Matki z małym dzieckiem w sam raz. Jedną ręka szykuje obiad, w na drugim biodrze dziecię kołysze :)


KASZA GRYCZANA
2 woreczki gaszy gryczanej
1 cebula
1 duży ząbek czosnku
kawałek wędzonego boczku
pieprz, sól

Kaszę ugotowac.
Boczek pokroic w kostkę. Wrzucic na rozgrzaną patelnie, niech się smaży. Cebulkę i czosnek drobno posiekac, dodac do boczku.
Do boczku z cebulą dodac ugotowną kaszę. Wymieszac. Doprawic do smaku.

I podawac. Wielka mi filozofia, prawda?
Najlepiej smakuje z maślanką lub kefirem ;)

SMACZNEGO :)


Obiady Młodej Mamy zaproszenie

2 komentarze:

  1. Ojejuuuu... Kasza z kefirem.... I jeszcze do tego jajeczko :) Moje dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1.4.11

    i jeszcze do tego nutella... moja starosc... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do czytania, gotowania i zyczę smacznego :)