02 lutego 2010

Ryż z zielonymi warzywami

Na Durszlaku jest akcja OBIAD MŁODEJ MAMY.
Ech... jak dobrze pamietam te czasy. Nie żebym narzekała, ale moje dziecię nie było bynajmniej książkowe i nie spało non stop. I nie budziło się tylko na papu.
Nie mogłam nic w domu w sumie zrobic, tylko tulic i bawic i uspokajac. A jak dziecko zasypiało to , nie wiedzialam za co się zabrac. Sprzatac, gotowac, myslec o sobie?
Najcześciej konczyło się to tak, że również padałam i zasypiałam ;).
No, ale wiem doskonale jak ważny przy małym dziecku jest czas :D.

Nie wiem jak inny mężowie, ale mój na szczęscie nie musi miec codziennie na stole dwudaniowego obiadu i nie musi byc zawsze mięso.

Dlatego zapraszam na szybki ryż ;).


RYŻ Z ZIELONYMI WARZYWAMI
2 torebki ryżu
1 kostka rosołowa
1/2 paczki mrożonej fasolki szparagowej
1/2 paczki mrożonych brokułów
1 cebula
1 duży ząbek czosnku
zioła prowansalskie
sól, pieprz
natka pietruszki

Ryż ugotowac wedlug przepisu na opakowaniu. Do wody, w której gotuje się ryż wrzucic kostkę rosołową.
Fasolkę i brokuły ugotowac do miękkości.
Cebulę i czosnek drobno poszatkowac.
W garnku rozgrzac 1 łyżkę oleju. Dodac cebulę i czosnek, podsmażyc tak dlugo aż się zeszkli. Dodac ryż, dorzucic fasolkę  i brokuły. Dodac 1 małą łyżeczkę ziół prowansalskich. Wymieszac. Doprawic do smaku.
Posypac poszatkowaną natkę pietruszki.

SMACZNEGO :)

Obiady Młodej Mamy zaproszenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do czytania, gotowania i zyczę smacznego :)