08 stycznia 2013

Domowe nugetsy w panierce z płatków. Czyli jak czas szybko leci.

Nowy Rok powitał mnie... cóż :-) lekkim "helikopterem" w głowie. Ale nie było tak strasznie jak się obawiałam.
Chciałam spać, i leżeć w łóżku cały dzień. Niestety przy dziecku sie tak nie da ;). Wstałam zrobiłam śniadanie. Córce. Ja wróciłam pod kocyk. Potem już mogłam wstać. Zrobiłam kawę.
I już było lepiej. Czas pomyśleć o obiedzie.
Wiedziałam co zrobić. W chwili gdy zaczęłam przygotowywać obiad pojawiła się moja mała pomocnica. Patrzyłam i ... Uświadomiłam sobie, że czas biegnie niesamowicie szybo, że ona rośnie. Dlaczego? Dlatego, że postanowiłyśmy zrobić domowe nugetsy. Najlepsze. Nie fastfoodowe, ale pyszne domowe. Obtaczaniem mięsa to właśnie ona się zajmowała. Ja tylko smazyłam. Ona zrobiła sosy. Ja tylko podałam :)).
Z jednej strony żal, bo to już nie jest maleńka dziewczynka, z drugiej strony jestem z niej niesmowicie dumna.




DOMOWE NUGETSY

3 piersi z kurczaka
sól
pieprz
czosnek granulowany
bułka tarta
płatki kukurydziane
olej

keczup
musztarda
majonez

Piersi z kurczaka delikatnie rozbić, doprawić solą, pieprzem i czosnkiem granulowanym z obu stron. Pokroić piersi na mała kawałki.
Płatki kukurydziane rozgnieść w dłoniach i wymieszać z bułką tartą w misce.
W drugiej misce roztrzepać jajka.
Na patelni rozgrzać olej. Kawałki kurczaka obtaczać najpierw w jajku , potem w panierce i smażyć z obu stron na rozgrzanym oleju. Odsączyć z nadmiaru tłuszczu na ręczniku papierowym.

Sosy. W jednej miseczce nalać keczup. A w drugiej wymieszać lyżkę musztardy z łyżką majonezu.

Prosto, prawda? A jak pysznie.

SMACZNEGO :)


10 komentarzy:

  1. Też byłabym dumna z takiej pomocy ;) Pozdrowienia dla Was Dziewczyny!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj lubię takie obiady:)
    a dzieci aż piszczą jak widzą co ląduję na ich talerzach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne są takie nuggetsy! Gratuluję Małej Pomocnicy.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jest takie wspólne gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie nuggetsy to super sprawa :) zwłaszcza dzieci je lubią bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę koniecznie wypróbować tę panierkę z płatków! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do czytania, gotowania i zyczę smacznego :)