25 listopada 2009

Spagetti z mięsem mielonym

Nie znam takiej osoby, która nie lubiłaby makaronu.
Naprawdę jeszcze nikogo takiego nie spotkałam. Tym bardziej, jeszcze jak dodamy do tego smaczny sosik, to możemy wyczarować szybki obiad.
Dziś najzwyklejsze spagetti z mięsem mielonym.



SPAGETTI Z MIĘSEM MIELONYM

1/2 paczki makaronu
30 - 40 dag mięsa mielonego
2 łyżki oleju
1 średnia cebula
2 ząbki czosnku
puszka pomidorów z puszki
2 łyżeczki bazylii
sok pomirdorowy
sól, pieprz
szczypta cukru
potarty ser

Cebulę poszatkować drobno, czosnek drobno pokroić. Na podrzany olej wrzucić cebulę potem czosnek. Dodać mięso mielone. W miedzy czasie pokroić pomidory z puszki. Jak mieso już będzie podpieczone dodać pomidory, razem z zalewą pomidorową. Popieprzyć. Dodać bazylię. I niech się to wszystko we własnym sosie dusi :).
Podlewać sosem pomidorowym.
Jak mięso już będzie miękkie dodać szczyptę cukru i doprawić do smaku.

Makaron ugotować wg zaleceń z opakowania :)
Wyłozyć na talerze, polać sosem, posypać serem startym i mozna jeść.
Najlepiej smakuje z bagietką.

SMACZNEGO :)

4 komentarze:

  1. To ja może zarzucę pierwszy komentarz na nowym adresie ;) Chcę powiedzieć, że przepisów na makaron jest całe mnóstwo, ale ten mi chyba najbardziej smakuje. Pozdrawiam gorąco i już.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło dostać swój pierwszy komentarz ;)
    Cieszy mnie to i już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszniasty makaronik, bardzo lubię taką wersję :))
    Tutaj bardziej mi się podoba niz na Onecie :))
    Pozdrawiam ciepło i zyczę miłego blogowania:)
    Majana

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :)
    I ja się zaczynam powoli przyzwyczajać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do czytania, gotowania i zyczę smacznego :)