06 maja 2014

Dziecięce rączki w kuchni. Muffinki

Jeszcze całkiem niedawno moja dziecinka była taka malutka. Do kuchni "cisnęła" się od pierwszych chwil. Podstawiałam jej krzesło , na tym krześle stała i ze mną próbowała mieszać czy wycinać ciasteczka. Ja oczywiście musiałam mieć oczy dookoła głowy.
Dziecię rośnie. Na krześle już nie trzeba było stać, można było klęczeć.
Następnie zamiast krzesła wystarczyło już podium , a teraz ...

Jeszcze trochę i to maleństwo moje mnie przerośnie. Jakoś chyba dzieci teraz szybciej rosną.
Moja córa w bibliotece wypożyczyła książkę DZIECI GOTUJĄ i koniecznie , ale to koniecznie musiała przygotowac teraz, natychmiast muffinki.
SAMA...
Moja rola ograniczyła się do włożenia blachy do piekarnika i wyciagnięcia gotowych muffinek. Czas leci, rośnie mi pomoc.

 
MUFFINKI Z JABŁKAMI
 
2 duże jajka
3/4 szklanki mleka
4 łyżki cukru
125 g roztopionego masła
2 szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 duże obrane i starte jabłko
cukier puder do posypania muffinek
 
Do miski wbić jajka, wlać mleko i wsypać cukier. Dodać masło i dokładnie wymieszać. Dodać przesianą mąkę razem z proszkiem do pieczenia. Delikatnie wymieszać ciasto.
Dodać jabłko i lekko wymieszać.
Foremki do muffinek napełnić ciastem i piec w 180 st. C przez ok. 15 minut.
 
Gotowe posypać cukrem pudrem.
 
SMACZNEGO :)

3 komentarze:

  1. Cudowna taka pomoc w kuchni :) A jaka utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne muffinki! Masz wspaniałą pomocnicę w kuchni.:)Super!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała pomocnica i wspaniałe muffinki:). Mój Olek coś ostatnio stracił zainteresowanie co do kuchni ... ale mam nadzieję, ze wróci:) .... i bede tez mogła cieszyć sie pomocnikiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do czytania, gotowania i zyczę smacznego :)