09 stycznia 2015

Prezenty poprawiają humor

Grudzień i początek Nowego Roku niestety obfitują u nas w pasmo chorób. Po kolei zarażamy się jeden od drugiego i tak w koło Macieju.
Nie miałam ani ochoty, ani sił, ani energii, żeby w grudniowych dniach zmobilizować się i umieszczać nowe wpisy na blogu.

Chcę Wam jednak pokazać co dodało mi energii i wniosło promyk słońca w ostatni dzień starego roku.
Przyszłam z pracy. Dziecię już nie mogło się doczekać, i słyszałam tylko "no otwórz, otwórz tą kopertę" !!! A z koperty wyjrzały takie oto prezenty.
 

Ewelino kochana!!! Ty już wiesz, jak bardzo Ci dziekuję. Dziękuję Ci jeszcze raz. Wystarczy taka niespodzinka i słońce wlewa się do mojego serca, wtedy kiedy tak go potrzebowałam :-).

1 komentarz:

  1. Cudne prezenty :) Wcale się nie dziwię, że poprawiły humor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do czytania, gotowania i zyczę smacznego :)